Merter Uluslararası Nakliyat 0212 356 93 24

 

Vizyonumuz:
Ülkemizin ve Türk müteşebbislerimizin dış ticaret potansiyelinin artırılması, genelde tüm dünya ülkeleri özelde ise Ortadoğu ülkelerine olan ticaret ve yatırım ilişkilerinin geliştirilmesi adına lojistik ve dış ticaret alanında hizmet veren, başta Irak olmak üzere tüm Ortadoğu ülkelerinde iyi bilinen,  Türkiye’nin saygın, etkin ve lider bir partner şirketi olmaktır.

Misyonumuz:
Yurtdışında farklı ülkelerdeki ofislerimiz, seçkin iş ortaklarımız, farklı milliyetlere mensup deneyimli profesyonel kadromuz ile;
- uluslararası taşımacılık ve dağıtım alanlarında alternatif lojistik çözümler sunmak,
- Türk mallarının, potansiyel ticari ilişkilerimizin iyi olduğu ülkelere olan arzını artırmak, ülkemiz için bakir sayılabilecek ülkelere de ulaşımını sağlamak ve kolaylaştırmak,
- gerek Türk girişimcilerimizin yurtdışında, gerekse yabancı işadamlarının Türkiye’de yatırım yapmalarına öncülük etmek,
çalıştığımız tüm ülkelerdeki işadamları tarafından tercih edilen ve güvenilir olan markamızı daimi kılmak,
dinamik, yenilikçi ve gelişimini sürekli hale getiren bir kurumsal yapıya sahip olmaktır.

Hedeflerimiz:
- Aktif çalıştığımız bölgeler itibariyle lojistik sektöründe akla ilk gelen ve öncelikli tercih edilen, Türkiye’nin lider firması olmak ve bunun sürekliliğini sağlamak,
- Geliştirdiği uluslararası taşımacılık sistemleriyle sektörüne örnek teşkil edecek hizmetler sunmak,
- Uluslararası standartlara uygun Türk mamüllerinin dış piyasalarda ve özellikle ortadoğu ülkelerinde tanınırlığını artırmaktır.

 

Kalite Politikamız:
- Uluslararası nakliye hizmetlerimizde müşterilerimize, teknolojik donanımlı araçlarımızla minumun sürede ve optimum fiyatlarda kargo ve gümrük hizmeti sunmak,
- Ürünlerin emniyetli bir şekilde paketlemesini ve ulaşımını garanti etmek, sigorta güvencesi vermek,
- Transfer esnasında tarafımızdan yada dış etkenlerden kaynaklanan zararı tazmin etmek,
- Doğrudan dış ticaret ve danışmanlık hizmetlerimizde kaliteli ürün ve uygun fiyat ilkesini esas almak,
- Pazara ilişkin değişikliklere, müşteri şikayet ve önerilerine göre gelişime açık olmayı şirket kültürü haline getirmek,
- Çalışan personelin niteliğini yükseltmek ve onlara gelişmelerini sağlayıcı fırsatlar sunmaktır.